בניית בתי עץ

בניית מגוון בתי עץ

יש מגוון רחב של בתי עץ – בתי עץ למגורים, בתי עץ לבובות, צריפי עץ, בתי משחקים או בתים מעץ המודבקים ממקלות של ארטיקים. רוב הבסיסים של בתי עץ בנויים מבטון אך יש גם כאלה הבנויים מעמודי תמיכה או בסיס של קורות עץ.

עיצוב בתי עץ תלוי בשימוש הבית והצורך של האדריכל או המעצב. זה תלוי כמובן ביצירת הבית – בין היא מקורות הבית או מתוך מטרה לבנות את הבית כבית עץ המיועד לבובות, בגודל קטן או לצריף או מחסן קטן.

כמה דברים שימושיים שחשוב שיהיו לכם באם אתם מתכננים לבנות בתים מעץ

בניית בתי עץ

חשוב לרכוש קורות עץ כדי לצור בסיס איתן למבנה. קורות יכולות להיות ריבועיות או מרובעות. בבית עץ אמיתי או בבתים ניידים, קורות העץ משמשות כמו כן להרמת הבית מהקרקע כדי למנוע בעיות מזיקים או של רקב.

כדי לבנות בית בובות או צריף מעץ אפשר לקנות קורות עץ בכל חנות לחומרי בניין או במחסן עצים מקומי. למודלים קטנים אפשר לנסר את קצוות הקורות עצמאית בצורת צלב, זאת כדי לחברם ביתר קלות אחת לשנייה.

מקמו את קורות העץ בצורת המבנה, ריבוע או מרובע. לבתי עץ בסיסיים ופשוטים יש למקם ארבע קורות עץ, אחת לכל פינה. אם הבית שאתם רוצים לבנות הוא יותר רחב, וצריך יותר תמיכה, פשוט הוסיפו קורות וחברו אותן לקצוות.

מקמו את הקורות במאוזן כדי ליצור צורת ריבוע. חברו את קצוות הקורות אחת לשנייה בשקעים שנועדו לכך. לבתים קטנים המיועדים לבובות או לאחסון אפשר לרכוש ולהשתמש בבלסה (סוג של עץ המיועד לרוב לבניית טיסנים) או בדומיו. חנויות לתחביבים ופנאי מוכרות גם סכינים ומספרים מיוחדים לעץ מסוג זה.

השלב החשוב ביותר הוא בניית הבסיס, זאת אומרת הרצפה. בשלב זה יש למסמר היטב את הקצוות של הקורות או להדביקם עם דבק נגרים מיוחד (אם מדובר בבית עץ קטן יותר.)

שתפו אותנו ברשתות

אולי יעניין אותך :

נושאים באתר